Fie ca esti blogger, pictor, actor sau companie, trebuie sa ai un site care sa se ofere vizitatorilor o idee ca mai complexa asupra muncii sau pasiunii tale. O strategie complexa de marketing atat pe site, cat si pe retelele de socializare poti atrage un numar mult mai mare de clienti, poti inregistra un numar mare de vanzari si poate cel mai important aspect, te ajuta sa castigi increderea clientilor in brand-ul si produsele sau serviciile tale.
Prezenta online nu mai este demult o optiune pentru antreprenori, ci o necesitate. Este foarte important sa fii in permanenta legatura cu clientii, sa le oferi sfaturi utile in domeniul tau de activitate, sa le recomanzi carti sau blog-uri interesante si sa le oferi informatii complexe despre produse, servicii si activitatile in care esti implicat.
Online gasesti raspunsuri rapide la toate intrebarile si cu siguranta vor cauta informatii despre compania ta, atat pentru a vedea cum te autocaracterizezi, dar mai ales pentru a citi parerile clientilor existenti si ale partenerilor. Desi la baza exista doua elemente majore care contribuie la construirea unei prezente online si anume site-ul si retelele de socializare, secretul sta in personalizarea postarilor in functie de valorile si misiunea companiei tale. Astfel, compania ta va iesi in evidenta si se va diferentia de cncurenta.
Social media poate fi un instrument de marketing valoros, dar in acelasi timp, daca nu postezi constant informatii interesante acesta se poate transforma in unul dintre cei mai mari dusmani ai tai. Inca de la inceput, compania ta trebuie sa aiba o identitate curata in mediul online. Sterge profilele pe care nu le utilizezi inainte de a implementa strategia de marketing si ai grija ca profilul tau personal sa nu contina imagini care te-ar putea pune intr-o lumina nefavorabila.
Gandeste la fel ca si clientii tai, incearca sa aduni cat mai multe informatii despre compania ta. Vezi ce detalii apar atunci cand cauti pe Google numele companiei tale!