Fii genial. Alege un nume de domeniu cool.

Termeni si Conditii

Conform cerintelor Legii nr 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date Sc. sc. Dow Media srl are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Prezenta conventie privind “Termenii si conditiile de utilizare a serviciului de gazduire pagini web”, stabileste care sunt conditiile in care orice persoana poate vizita ori accesa site-ul SpeedHost.ro, ori poate utiliza in orice mod serviciul de gazduire sau inregistrare domenii si are valoarea unei conventii incheiate intre sc. Dow Media srl (denumit in continuare “furnizor”), in calitatea sa de proprietar si administrator al site-ului si de furnizor al serviciului, si orice persoana care viziteaza ori acceseaza site-ul sau care doreste sa utilizeze in orice mod sau utilizeaza efectiv serviciile (denumit in continuare “utilizator sau client”).

Scopul colectarii datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum si inregistrarea domeniilor web in numele clientilor si conform comenzilor.

Orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justisiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa office @ speedHost.ro . De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Conform legislatiei din Romania, minorii nu pot incheia contracte comerciale si nici datele lor lor personale nu sunt prelucrate fara acordul parintilor.

Neacceptarea acestei conventii ori a oricarei prevederi din aceasta, atrage obligatia persoanei respective de a inceta de indata accesarea site-ului ori utilizarea in orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea in continuare a site-ului, deschiderea unui cont la SpeedHost.ro ori utilizarea in orice mod a serviciului, constituie o acceptare in intregime a conventiei si a oricarei prevederi din aceasta, inclusiv a oricaror modificari ulterioare care vor putea fi efectuate fara restrictii de catre furnizor, fara a fi necesara nici o alta formalitate.

1. Politica de continut

Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care: (I) incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi; (II) au continut obscen sau pornografic sau de natura violenta; (III) au continut defaimator sau calomnios; (IV) au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (V) contin virusi, cai troieni sau altele similare; (VI) contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare. Este, de asemenea, interzisa utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).

2. Scripturi interzise

– Scripturi pentru proxy, anonimizator
– Scripturi pentru IRC
– Scripturi de top site-uri
– Scripturi de jocuri online ( se exclud joculete in flash )
– Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat
– Torrent tracker
– Chat room-uri care consuma excesiv resurse si chaturi WAP
– PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi.

Orice incercare de a aduce prejudicii serverelor sau clientilor este strict interzisa. Orice activitate care afecteaza buna functionare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limiteaza la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente si/sau de durata ) va fi considerata abuz si va fi apreciata ca o incercare de prejudiciere a celorlalti clienti colocati. Consumul maxim acceptat pentru site-uri este de 5 % CPU , 5% MEM si 1.5% MYSQL, iar procesele pot sa consume maxim 15% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

3. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin servere ale unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de noi va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje, si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de gazduire este limitat, astfel incat sa nu permita trimiterea a mai mult de 400 de email- uri intr-un interval de 60 de minute, aceasta limita este de 50 email-uri pe ora in cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP.

. Aceasta politica (restrictie) este necesara pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masiva de email-uri determina consumarea masiva a resurselor unui server, aceasta avand un impact negativ asupra calitatii serviciilor receptionate de clienti. Prima incalcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediata a contului de gazduire.

Pachetul de gazduire Start are o limita orara de 200 de emailuri, din motive ce tin de nivelul scazut de resurse alocat acestui pachet, fiind destinat in special pentru pagini de prezentare, portofoliu, blog. si nu pentru comunitati online de tip forum sau magazine online.

4. Utilizarea resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmari consumul de resurse de pe server. Daca un cont utilizeaza o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta in aceasta privinta. În cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse ( memorie, procesor), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat, fara informarea prealabila, pentru a mentine buna functionare a serverului.

Clientii pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului.

Pachetele de gazduire web si reseller nu pot gazdui fisiere cu o marime mai mare de 500 MB, inclusiv fisiere log; nu pot fi folosite pentru servicii de streaming radio, video, pentru file sharing, imagine sharing, servicii de gazduire gratuita, WordPress MU. Pachetele de gazduire shared sunt pentru o utilizare in limita resurselor serverului CPU, MEM, disk, permise conturilor de gazduire shared, si in limita de banda de 20 Mb/s.

5. Responsabilitatea clientului

Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control de facturare, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.

Clientul este responsabil pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile.

6. Raspundere limitata

Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca, in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de furnizor, nu va putea depasi in niciun mod si in niciun caz, suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator, furnizorului.

7. Backup

Backup-urile pentru serviciile de gazduire shared si reseller sunt facute de catre noi zilnic, atat la fisiere , casute de email, cat si la baza de date, pe un server extern, si sunt pastrate minim 5 zile. Totusi, nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfatuim toti clientii sa downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la optiunea Backup. Clientii de VPS si Servere Dedicate nu beneficiaza de backup gratuit, decat daca in oferta este inclus acest lucru, si in acest caz trebuie sa se asigure periodic ca serviciul de backup functioneaza corect pe severul administrat.

Furnizorul nu este responsabil in nici un mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre  DirectAdmin.com

8. Garantia uptime

Serviciul oferit de SpeedHost.ro garanteaza un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .

Sunt exceptii urmatoarele:

– Situatii de forta majora, in care noi nu putem avea nici o influenta, cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.

– Lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.

– Domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate

– Probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

9. Programe care ruleaza in Background

Nu permitem utilizarea programelor care ruleaza incontinuu in background. Permitem programelor sa opereze in background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera in background.

10. Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.

11. Scripturi CGI

Scripturile CGI pot fi utilizate de catre clientii nostri, fiind o parte inclusa in serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta in mod negativ performanta serverului sau integritatea retelei, poate fi oprit fara preaviz.

12. Chat Room

Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecarui client pe serverele noastre, datorita cerintelor deosebite ale acestor programe.

13. Instalari de servicii suplimentare

În cazul in care scriptul care doriti sa il folositi necesita activarea altor programe software pe server, SpeedHost.ro nu este obligat sa instaleze acele programe, decat in cazul in care considera ca activarea acestora ar influenta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. În acesta intra si modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.
Orice cerere de upgrade la cont ( spatiu / trafic / alt pachet ) se face prin email sau ticket de suport cu cel putin 24 ore inainte de modificare. Nu ne asumam nicio raspundere daca nu se face upgrade la cont si se termina traficul site-ului sau spatiul. Clientul poate verifica in permanenta resursele alocate in panoul de control – Cpanel.

14. Notificari si anunturi

SpeedHost.ro isi rezerva dreptul de a trimite notificari privind serviciile oferite precum si anunturi din partea unor terti, atunci cand acestea pot fi in folosul utilizatorilor.

15. Termene de plata si facturare

Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor noastre in avans fata de perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Toate facturile proforme se vor trimite prin email si o versiune printabila se va pune la dispozitia clientului in panoul de control. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata, in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.
Clientii care doresc inchiderea unui cont de gazduire sau al oricarui serviciu achizitionat trebuie sa trimita o notificare pe email, cu cel putin 5 zile inainte de data scadenta, altfel factura emisa va trebui achitata pentru minim o luna.

În cazul in care se depasesc 30 de zile de neplata si contul este sters de pe server, clientul poate cere repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; in cazul in care acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o suma de 100 lei  + TVA acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului.

16. Prelungirea domeniilor oferite gratuit la oferte

Pentru prelungirea domeniilor oferite gratuit in cadrul unei oferte, se va plati taxa normala de inregistrare a unui domeniu. În cazul in care se doreste transferul unui domeniu oferit gratuit, in primul an de inregistrare, catre alt registrant, clientul va achita valoarea domeniului primit gratuit.

17. Regulile de inregistrare a domeniilor .RO

Toate domeniile .ro se vor inregistra pe perioada anuala, pe datele proprietarului, conform noilor reguli ROTLD.

Toate inregistrarile de domenii .RO se supun regulilor de inregistrare stabilite de catre ROTLD si se gasesc astfel:

– http://rotld.ro/ –> Domenii .ro –> Reguli de inregistrare

Domeniile .EU se inregistreaza conform regulilor EURID din linkul de mai jos:

– http://www.eurid.eu/files/docs/reg_pol_RO.pdf

18. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului in termen de 5 zile de la emiterea de catre furnizor a facturii proforma, vor fi suspendate pana la incasarea platii sau pana la data efectuarii platii, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai dupa confirmarea efectuarii platii.

Furnizorul va putea redeschide conturile inchise pentru neplata tarifelor numai dupa plata integrala a tututor sumelor datorate de catre utilizator.

În cazul in care domeniul este suspendat sau sters pentru neplata sau pentru renuntarea la serviciile MxHost, va redirecta domeniul spre o pagina parcata, pana administratorul domeniului isi va modifica serverele dns.

19. Garantia – Banii inapoi in 30 de zile

Fiecare client de gazduire al sc. Dow Media srl beneficiaza de o garantie de 30 de zile. Daca in aceasta perioada nu sunteti complet satisfacut de calitatea serviciului de hosting, puteti solicita si primi inapoi banii platiti in avans.

Urmatoarele servicii nu sunt incluse in Garantia de 30 de zile : taxele pentru inregistrarea numelor de domeniu (nationale si/sau internationale), taxele achitate pentru serverele dedicate, VPS.

În cazul in care anularea contului se datoreaza incalcarii de catre client a prezentelor termene si conditii, nu se va efectua rambursul.

Garantia de rambursare a platii, in termen de 30 zile de la efectuarea comenzii nu se aplica si nu se va efectua in cazul in care s-a utilizat cel putin 50% din transferul de date alocat contului de gazduire care constituie subiectul cererii de rambursare.

20. Suport tehnic

Fiecare client de gazduire shared si reseller, sau client care a cumparat un domeniu sau certificat SSL beneficiaza de suport tehnic gratuit.

Urmatoarele servicii nu au inclus standard suport tehnic : serverele vps fara management si serverele dedicate care nu au un plan de asistenta tehnic. sc. Dow Media srl pune la dispozitia clientilor care achizioneaza aceste pachete de servicii si planuri de asistenta tehnica la un cost suplimentar conform ofertei prezente pe pagina fiecarui serviciu.

21. Modificari

Ne rezervam dreptul de a face adaugiri, anulari sau modificari in Termeni si Conditii, pachetele de gazduire, preturi si pe site oricand, informarea facandu-se prin intermediul site-ului sau panourilor de control ale clientilor.

Pasionati de viteza!

SpeedHost il sustine pe Vlad Neaga in campionatul national si european.

Din 2004.

Suport prietenos + servicii de calitate = SpeedHost

Servere in 6 Data Centere – Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Maidenhead (UK), New York (USA), Nuremberg (Germania).
Redundanta maxima indiferent de nevoile tale.

Ne mandrim cu suportul si consultanta oferita clientilor nostri.

De 19 ani, clientii nostri beneficiaza zilnic de un suport tehnic specializat si de consultanta pentru rezolvarea rapida a problemelor.
Aveti intrebari sau nevoie de suport tehnic ?
phoneenveloperocketwhatsappenvelopephonemap-marker
×
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram