Un sistem de gestionare cloud presupune salvarea datelor pe un hard drive separat de computerul personal. Acesta este un mod de stocare sigur, care garantează faptul că fișierele tale rămân păstrate active. Aplicațiile de același tip vin la pachet cu numeroase beneficii, iar costurile sunt unele minore. Iată 4 motive pentru care să încerci o asemenea soluție!
Click aici pentru oferta pentru stocare documente in cloud.
Imaginează-ți cum ar fi să contactezi un virus, iar apoi să te trezești cu toate datele din computer șterse? Ei bine, șansele de a se întâmpla asta într-un sistem cloud sunt aproape inexistente. Pe lângă faptul că firmele stabile pe piață investesc constant în măsuri de protecție, există funcția de back-up automat. Așadar, nu contează ce conținut pierzi din cauza unor persoane rău intenționate. Există copiii valabile pentru un anumit număr de zile în orice sistem de gestionare cloud, care se actualizează constant. În plus, înainte de ștergerea finală, mesajele de pe ecran îți vor solicita confirmarea. Așadar, este evitat și riscul de ștergere accidentală.
Fiecare laptop, telefon și tabletă dispun de o anumită memorie. Aceasta poate părea mare inițial, dar cu timpul vei ajunge să epuizezi resursele. În asemenea situații, achiziționarea unui echipament nou nu este neapărat o posibilitate. Gândește-te doar ce investiții sunt necesare și cât ar dura să muți fișierele deja create. Prin tehnologia cloud sincronizarea are loc instant, fiindcă totul este păstrat online.
Prin urmare, nu contează device-ul folosit. Atât timp cât deții emailul și parola, ai acces la cont în mod complet. Pe lângă încărcare și descărcare, o altă funcție la fel de utilă este distribuirea. Împărțirea fișierelor se realizează printr-un link, fiind posibil asta chiar și pentru cei fără cont. Nu trebuie să-ți faci griji în legătură cu dimensiunile pe un sistem de gestionare cloud, cum se întâmplă atunci când expediezi un email .Poți trimite peste 1GB și conținutul este disponibil instant, direct în platformă.
Mediul online nu este niciodată sigur, dar asta nu înseamnă faptul că nu au fost create măsuri de prevenție pentru evenimentele neașteptate. Poate ai impresia că ai putea pierde în orice moment datele contului de pe un sistem cloud. Totuși, acestea sunt salvate pe servere multiple și sunt administrate în centre speciale. Chiar dacă o clădire ar fi distrusă dintr-un anumit motiv, conținutul tău nu va fi pierdut. Au fost create deja copii pentru acesta și totul rămâne la fel. Pierderea tuturor centrelor de date este imposibilă, din cauza numărului foarte mare.
Probabil te aștepți să plăteșți fiecare GB dintr-un sistem de gestionare cloud. Cum ar fi însă să știi faptul că există planuri care oferă peste 500 GB sau 1TB la costuri de doar 5-10 euro/lună? Dacă ți se pare foarte mult, ar fi bine să știi că acest lucru este posibil datorită avansului tehnologic. Cloud computing este disponibil atât în sistem public, cât și în regim privat.
Poți începe cu un plan gratuit, deoarece majoritatea platformelor oferă între 2GB și 15 GB. Pe termen lung, cel mai bine ar fi să investești într-un pachet premium. Fie că vrei să faci acest lucru pentru tine sau pentru o afacere online, nu vei avea nevoie decât de un dispozitiv conectat la internet. Poți accesa sistemul cloud de pe Windows, Mac sau Linux, precum și de pe dispozitivele mobile!
Click aici pentru oferta pentru stocare documente in cloud.