Fii genial. Alege un nume de domeniu cool.

Vezi toate articolele

Reguli eficiente de a oferi suport pentru clienti

Comunicarea este elementul cheie in orice relatie. In mediul de afaceri, trebuie sa le oferi suport clientilor atunci cand au intrebari sau probleme in functionalitatea site-ului. Este important nu numai sa le spui clientilor ceea ce vei face pentru a remedia problema, dar mai ales sa faci ceea ce promiti. Cateva minute in care site-ul unui client nu functioneaza sunt suficiente pentru ca acesta sa inregistreze pierderi care pot avea efecte pe termen lung.
Serviciul de relatii cu clientii poate fi interpretat diferit de fiecare client al tau. Pentru unii este suficient ca problemele lor sa fie rezolvate rapid, in timp ce, pentru altii este foarte importanta tonalitatea si limbajul folosit. Desi fiecare client are asteptari diferite in ceea ce priveste suportul tehnic, aceste reguli te vor ajuta sa oferi o experienta placuta:

1. Nu-i lasa pe clienti sa astepte - timpul este valoros pentru fiecare dintre noi, iar atunci cand un client are o problema, aceasta trebuie rezolvata rapid. Acum exista foarte multe metode de a intra in contact cu clientii, de la telefon, email, chat pana la retelele de socializare. Indiferent de canalul prin care un client te contacteaza, raspunde-i rapid. Rabdarea este o calitate pe care este bine sa nu o testezi in randul clientilor tai pentru ca s-ar putea sa ai de suferit.

2. Asculta - oricat de minora ar parea problema la prima vedere, asculta pana la capat ceea ce are de spus clientul si nu trage concluzii mai rapid decat ar fi necesar. Chiar daca te-ai mai confruntat cu aceasta problema care poate fi remediata foarte usor, ofere-i clientului acelasi suport pe care i l-ai oferi daca ar fi fost prima data cand remediezi problema. Foloseste un ton calm, pozitiv si explica-i clientului motivele care au dus la aparitia problemei si cum poate fi aceasta remediata.

3. Fii de ajutor - exista situatii in care un client nu are o problema cu functionalitatea site-ului, vrea doar sa iti ceara parerea intr-o situatie, tu fiind specialistul. Chiar daca acesta nu va solicita imediat un nou serviciu, vei castiga increderea clientului care va continua colaborarea cu compania ta si in plus, va povesti prietenilor intamplarea placuta. Cu alte cuvinte, clientul va fi multumit de felul in care a fost tratat de compania ta, iar tu tocmai te-ai ales cu un client pe termen lung.

4. Pune intrebari - pentru a intelege exact ce problema are clientul tau, ajuta-l cu intrebari usor de inteles. Astfel, clientului ii va fi mult mai usor sa iti explice problemele si nu va omite informatii relevante. Structura intrebarilor este de asemenea un factor important, cu cat sunt mai clare si mai directe, cu atat clientul va intelege mai bine sensul intrebarii si va oferi detalii exacte.

La SpeedHost beneficiezi de suport tehnic 24 de ore din 24, iar atunci cand apar probleme in functioanalitatea site-ului, acestea sunt remediate imediat. Pentru mai multe detalii, acceseaza www.speedhost.ro   

Din 2004.

Suport prietenos + servicii de calitate = SpeedHost

Servere in 6 Data Centere – Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Maidenhead (UK), New York (USA), Nuremberg (Germania).
Redundanta maxima indiferent de nevoile tale.

Ne mandrim cu suportul si consultanta oferita clientilor nostri.

De peste 10 ani, clientii nostri beneficiaza zilnic de un suport tehnic specializat si de consultanta pentru rezolvarea rapida a problemelor.
Aveti intrebari sau nevoie de suport tehnic ?
phonearrow-circle-leftenveloperocketwhatsappenvelopephonemap-marker
×
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram