Un landing page este legatura dintre mesajul de marketing al companiei si clientii care sunt adusi pe site. In momentul in care un utilizator inregistreaza o cautare intr-un motor de cautare, acesta decide daca acceseaza un site sau nu in functie de titlu. Daca titlul l-a convins ca acolo va gasii informatiile pe care le doreste, acceseaza pagina. Nu de putine ori insa, clientul nu gaseste raspuns la probleme sale. In mediul online, prima impresie este extrem de importanta, cu atat mai mult cu cat, la doar un click distanta poate fi o informatie mult mai concreta.
Optimizarea unui landing page este esentiala pentru a imbunatati experienta de navigare a clientilor. Desi produsele tale sunt de calitate, design-ul unui landing page ii poate indeparta pe clienti. Pentru a creste numarul vanzarilor si pentru a oferi cleintilor o experienta de navigare cat mai placuta, iata care sunt aspectele pe care trebuie sa le iei in calcul:
Foloseste bulletpoints
Vizitatorii care ajung pe landing page, nu citesc in totalitate textele, ci doar le scaneaza. Pentru a le atrage atentia asupra elementelelor importante precum beneficiile pe care le ofera produsul sau pasii pe care trebuie sa ii urmeze in continuare, foloseste bulletpoints. Informatiile prezentate astfel sunt usor de citit.
Include un buton call-to-action
Ai multi vizitatori pe site? Asta este extraordinar, insa ceea ce iti doresti cu adevarat este ca acestia sa cumpere produsele sau serviciile pe care le oferi. Pentru a-i detemina pe vizitatori sa actioneze cum iti doresti, trebuie sa folosesti un buton call-to-action. Acesta trebuie sa fie scurt si sa ii determine pe vizitatori sa actioneze rapid. Include cuvinte precum "descarca", "inscrie-te", "inregistreaza", "acum", "gratis".
Ofera-i vizitatorului raspuns la intrebarea "Ce beneficii am daca aleg serviciile sau produsele tale?"
Este obligatoriu ca landing page-ul sa contina beneficiile pe care produsul sau serviciul tau le ofera clientilor. Ofera-le suficiente motive, astfel incat sa nu poata refuza oferta pe care le-o propui. Fii creativ si gaseste modalitati originale de a prezenta aceste avantaje (texte, imagini etc.).
Nu uita de datele de contact
Cu cat clientilor le este mai usor sa ia legatura cu tine, cu atat vor avea mai multa incredere in brand si in produsele pe care le oferi. Include in landing page numarul de telefon, adresa de email, link-uri catre profilele din social media si chiar adresa.
Limiteaza numarul campurilor obligatorii ale formularului de contact
Cu cat formularul de contact contine mai multe campuri, cu atat numarul persoanelor care il va completa fa fi mai mic. Limiteaza-te la obtinerea datelor esentiale precum numele si adresa de email. Poti adauga si alte campuri, insa doar acestea sa fie obligatorii.