Fii genial. Alege un nume de domeniu cool.

Vezi toate articolele

Cum sa cresti rata de conversie cu ajutorul unui landing page?

O rata mare de conversie inseamna un numar mare de clienti, iar un numar mare de clienti inseamna un profit mai mare. Landing page, sau in traducere pagina de destinatie, este pagina pe care ajunge utilizatorul dupa ce a accesat un link, un banner, un anunt etc. Paginile de destinatie au rolul de a-i determina pe clienti sa actioneze asa cum iti doresti. Accentul cade pe utilizator si felul in care il poti ajuta sa isi indeplineasca scopurile, nu pe promovarea propriu-zisa a companiei, serviciilor sau produselor pe care le oferi.

Prima impresie conteaza, de aceea atunci cand ajung pe landing page, potentialii clienti trebuie sa fie intampinati de un design prietenos, de texte atent create si de butoane care le sugereaza ce actiune sa faca mai departe. Indiferent de scopul unui landing page (de a creste numarul descarcarilor e-book-ului tau, de a se inscrie la newsletter etc.), acesta trebuie sa:

Contina un titlu clar
Titlul este elementul care ii determina pe clienti sa continue sa citeasca intreaga pagina. Acesta trebuie sa surprinda ideea de baza a landing page-ului, astfel incat utilizatorul sa stie exact despre ce este vorba. Pentru a explica mai in detaliu continutul paginii de destinatie, poti crea si un subtitlu.

Includa beneficiile pe care le au clientii tai
Evita sa scrii paragrafe lungi si incearca sa simplifici totul. Majoritatea vizitatorilor nu citesc textele cuvant cu cuvant, ci doar scaneaza textul. Cea mai buna practica pentru a atrage atentia clientilor este sa prezinti beneficiile pe care le oferi sub forma unei liste, utilizand liniute (-) sau bullets (•).

Includa elemente prin care vei castiga increderea potentialilor clienti
Increderea clientilor si a potentialilor clienti in produsele si serviciile tale nu se castiga peste noapte, ci implica timp si efort. Parerea clientilor existenti reprezinta o carte de vizita pentru orice companie, online sau offline. Acestea fiind spuse, include in pagina de destinaie parerile clientilor alaturi de o oza cu acestia. Alege cu atentie 2-3 testimoniale care explica problema pe care clientul o avea, ce solutie i-ai oferit si care au fost urmarile.

Creeze un sentiment de urgenta
Crearea sentimentului de urgenta este o abordare eficienta care poate fi implementata cu usurinta in continutul unui landing page. Poti apela la metode diferite: adaugarea unui cronometru care le aminteste clientilor valabilitatea unei oferte, limitarea descarcarilor unui e-book la un numar prestablit. O alta modalitate este precizarea faptului ca doar un anumit numar de persoane poate beneficia de descarcarea gratuita a e-book-lui. Adapteaza modalitatea prin care creezi acest sentiment de urgenta in functie de continutul paginii de destinatie.

Indemne la actiune
Poti indemna la actiune prin intermediul unui buton call-to-action care iese in evidenta si ii spune clar vizitatorului care este urmatorul pas pe care trebuie sa il urmeze. Alege o culoare puternica, dar care nu este deranjanta si utilizeaza un text scurt si la subiect. Cele mai utilizate expresii pentru butoanele call-to-action sunt: click aici, descarca acum, activeaza contul, inscrie-te pe www.numededomeniu.ro, contacteaza-ne pentru o mostra gratuita.

Din 2004.

Suport prietenos + servicii de calitate = SpeedHost

Servere in 6 Data Centere – Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Maidenhead (UK), New York (USA), Nuremberg (Germania).
Redundanta maxima indiferent de nevoile tale.

Ne mandrim cu suportul si consultanta oferita clientilor nostri.

De peste 10 ani, clientii nostri beneficiaza zilnic de un suport tehnic specializat si de consultanta pentru rezolvarea rapida a problemelor.
Aveti intrebari sau nevoie de suport tehnic ?
phonearrow-circle-leftenveloperocketwhatsappenvelopephonemap-marker
×
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram