Serviciul ownCloud permite accesul la datele dumneavoastra in orice moment, de orice dispozitiv - PC, laptop, tableta sau telefonul mobil. Acum fisierele, contactele, calendarele, muzica, galeriile foto sunt sincronizate pe toate dispozitivele. In plus, utilizatorul este cel care decide cine are acces la datele companiei. Acestea pot fi distribuite public sau unui numar limitat de persoane, pot fi securizate cu o parola sau un utilizator poate avea acces la documente o perioada limitata de timp.
Utilizatorul ownCloud poate crea si redenumi directoare, poate recupera datele sterse accidental si are acces la informatii complexe privind datele si fisierele (cine a distribuit un fisier, cine are acces la acel fisier, cand a fost creat, modificat sau sterg documentul)
Afacerea dumneavoastra este in siguranta cu ownCloud!
Cele mai importante beneficii ale utilizarii serviciului ownCloud sunt:
- un control mai bun asupra documentelor si fisierelor companiei;
- flexibilitate;
- viteza sporita de sincronizare a datelor;
- spatiu de stocare nelimitat;
- utilizatorii care au acces la documetele companiei pot fi gestionati cu usurinta;
- cost scazut;
- siguranta sporita;
- backup-ul se realizeaza automat;
- gazduirea tuturor documentelor importante intr-un singur loc;
- accesibilitate in orice moment.