Modul in care companiile ofera suport clientilor se schimba odata cu necesitatile oamenilor. Prin intermediul unui chat live clientii primesc raspuns rapid la toate intrebarile, devenind astfel una dintre cele mai utilizate metode de a intra in contact cu o companie. Faptul ca problemele clientilor sunt importante pentru compania dumneavoastra si pot lua rapid legatura cu o persoana reala, ii ajuta pe clienti sa aiba incredere in afacerea dumneavoastra.
Un serviciu de chat live ofera o serie de beneficii atat companiei, cat si clientilor dumneavoastra. Clientii economisesc timp, nu trebuie sa astepte pana la 24 de ore pana cand primesc un raspuns la email-ul trimis si nu sunt nevoiti sa sune de mai multe ori pana cand un operator este disponibil. In acelasi timp, creste rata de conversie pentru companie.
Optiunile serviciul de chat live pe care il propunem sunt special create pentru a dezvolta relatiile dintre companie si client:
- pot fi initiate invitatii automate de chat;
- pot fi trimise si primite documente prin intermediul chat-ului live;
- sistem de gestionare complex, dar usor de folosit;
- utilizarea unui asistent virtual pentru a oferi suport clientilor 24 de ore din 24;
- realizarea unor conferinte intre vizitatorii site-ului, clienti, angajati si alti operatori;
- integrarea unui instrument care subliniaza greselile ortografice si ofera alternative in peste 20 de limbi;
- traducere in timp real;
- formaular de feedback;
- arhiva conversatiilor;
- multiple stiluri de invitatii;
- primirea si trimiterea mesajelor prin intermediul Facebook sau Twitter;
- integrare email;
- filtre si optiuni de cautare;
- alerte si notificari;
- locatia unui utilizator, timpul petrecut pe site, dispozitivul pe care l-a folosit utilizatorul etc.;
- filtre de siguranta;
- disponibilitate pe toate browsere (Chrome, Mozilla Firefox, Safari etc.)
- disponibilitate pe diferite sisteme de operare (iOS, Android, Blackberry, Windows phone 7/8, Windows Desktop/RT).