Cum sa alegi serviciul de backup potrivit?

Datele, fisierele si informatiile la care apelezi in fiecare zi pentru o buna desfasurare a activitatii tale la birou, au in spate sute de ore de munca. Imagineaza-ti ca ti se poate intampla ca intr-o zi sa nu mai ai acces la acestea. Majoritatea antreprenorilor online pornesc de la ideea ca nu li se va intampla tocmai lor. Ei bine, poti fii chiar tu victima unui furt a computer-ului, laptop-ului, a unui virus sau hacker care distruge toate datele stocate. Chiar si un moment de atentie poate duce la pierderea permanenta a datelor. Potrivit Forrester, 24% dintre companii au experimentat pierderea in totalitate a datelor, 70% dintre acestea ajungand la faliment in mai putin de 1 an. pentru a preveni si elimina aceste dezastre apeleaza la un serviciu profesonal de backup.

Aspecte de luat in calcul atunci cand esti in cautarea serviciului de abckup potrivit:

1. Compara mai multe pachete – recomandat este sa compari cat mai multe pachete ale mai multor companii pentru a putea face diferenta intre calitate, pret si continutul fiecaruia.

2. Spatiul de stocare – este un element esential in alegerea serviciului de backup pentru datele afacerii tale. Alege pachetul care se potriveste cel ami bine necesitatilor tale. Daca de exemplu, ai nevoie de 10 GB, ar fi o pierdere de bani sa alegi un pachet care iti ofera 100 GB.

3. Revenirea dupa dezastre – cu cat ai acces la datele tale mai rapid, cu atat iti vei putea continua activitatea. Momente de downtime pot aparea, insa ceea ce conteaza este rapiditatea cu care este rezolvata problema. Nici cele mai cunoscute si accesate site-uri (Amazon, Instagram sau Pinterest) nu au scapat de perioadele de downtime.

4. Frecventa backup-ului – vei observa ca exista companii care realizeaza backup in timp ce editezi un fisier sau document, altele care realizeaza backup o data pe zi, pe saptamana sau pe luna si altele care iti ofera posibilitatea de a planifica programul optim pentru tine si afacerea ta.

5. Accesul de pe telefonul mobil – pentru majoritatea perosnaleor este improtant sa aiba acces la fisierele afacerii lor in orice moment.

6. Suportul tehnic – trebuie sa ai incredere in partenerii tai de afaceri si sa stii ca te poti baza pe ai atunci cand ai intrebari sau cand apar probleme. Alege o companie care iti pune la dispozitie mai multe canale de comunicare: telefon, email sau chat.

7. Siguranta – este important sa poti alege persoanele care au acces la fisierele tale. Daca angajatii tai au nevoie de unele informatii in timp ce tu esti in concediu, trebuie doar sa permiti accesul acestora la fisierul respectiv.

8. Performanta – performanta unui serviciu de backup este esentiala pentru siguranta datelor companiei. Este de asemenea foarte important ca serviciul de backup ales sa fie disponibil pe toate sistemele de operare (Windows, Linux, Mac) si sistemele de baze de date (Microsoft Exchange, Oracle etc.) pe care le utilizezi.

Iti doresti un serviciu profesional de backup care sa raspunda nevoilor specifice ale companiei tale? Specialistii SpeedHost iti stau la dispozitie. Mai multe detalii pe speedhost.ro



Adauga un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>